Tuesday 26 April 2016

DIY: OKRASI SVOJO SOBO Z VELIKO ČRKO Z LUČKAMI // DECORATE YOUR ROOM WITH A MARQUEE LIGHT LETTER DIY


SLO
Iščeš malo drugačno dekoracijo za svojo dnevno sobo? Mogoče želiš okrasiti otroško sobo, spalnico ali svoj delovni prostor? Jaz že nekaj časa gledam in iščem razne črke in napise z lučkami, ki bi v našo sobo prinesli malo igrivosti. Na mojih policah že stojijo majhne bele lesene črke, tokrat pa sem si zaželela eno večjo z majhnimi lučkami. Najprej sem pomislila (tako kot vedno), kako jo lahko naredim sama? :)


Uporabila sem:
- 1 samolepilno penasto ploščo, lahko uporabiš tudi lepenko/karton
- novoletne lučke (50 lučk na verigi)
- svinčnik
- ravnilo
- olfa nož

Dodatno:
- skicirni papir
- vroče lepilo

ENG
Are you looking for some new decorations to decorate your living room? Maybe you want to decorate a nursery, bedroom or your working area? I've been looking for some letters and different signs with lights to bring some playfulness to our room. My shelves are already decorated with small white wooden letters, but now I want to have a bigger one with small lights. My first thought was (as always), how can I make it? :)

I used:
- 1 foam board, you can use a cardboard
- fairy lights (50 lights on a chain)
- pencil
- ruler
- snap blade utility knife

Extra:
- sketch paper
- hot glue

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog

SLO

Najprej sem si na papir narisala skico črke s položajem vseh luknjic za lučke. Mere sem prenesla na hrbtno stran penaste plošče ter črko izrezala ven. (Pri rezanju penaste plošče je pomembno, da je nož oster.) Na hrbti strani sem si označila tudi kje se bodo nahajale luknjice, katere sem naredila kar z ostrim svinčnikom. Paziti je treba, da razdalja med luknjicami ni večja od razdalje med lučkami, katere po vrsti, eno za drugo, potisnemo skozi odprtine. Tiste, ki so mi ostale, sem enakomerno zataknila na hrbtno stran. Če ti je že takšen videz všeč, lahko na ti točki zaključiš in takšno nasloniš na zid, kot sem jo jaz na fotografiji spodaj.

ENG
First, I draw a sketch of the letter on a piece of paper, with the position of all the holes for the lights. I transferred the measurements to the back of the foam board, then I cut the letter out. (When you are cutting the foam board, it's very important that you keep your knife sharp.) On the back of the letter, I marked the position of all the holes, which I made with the sharpened pencil. Make sure that the distance between two holes is not larger than the distance between two LEDs on a chain. I pushed the LEDs through the holes in the foam board one by one and I left some of the lights on the back of the letter. If you already like the result, you can end here and just lean the letter on the wall as you can see in the photos below.

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog

SLO

Mene je motilo to, da je videti lučke in robove luknjic, ki sem jih naredila s svinčnikom, zato sem se odločila, da naredim še en M, ampak transparenten, skozi katerega bo prehajala svetloba v prostor. Iz penaste plošče sem izrezala še en M iz katerega sem izrezala "sredico", če lahko tako rečem, in dobila 1,5 cm okvir. Prazen prostor sem prekrila s skicirnim papirjem.

ENG
I didn't like the visible LEDs and the edges of the holes that I made with the pencil, therefore I decided to make another letter M, but transparent, so the light could pass through. I cut another M out of the foam board and I cut out its "core", if I can name it like this :) so I got the 1,5 cm wide frame. I covered the empty space with the sketch paper.

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog


SLO

Med oba M-ja sem zalepila nekaj 3 cm koščkov, za držanje distance med sprednjim in zadnjim delom. Končni rezultat si pa lahko ogledaš spodaj :)

ENG
In between both Ms I glued some 3cm long pieces of foam board, to keep the distance. You can check the final result below. :)

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog

MARQUEE LIGHT LETTER_MVblog


Kako se ti zdi? Tebi so všeč črke za dekoracijo doma? :) Če ti je ta objava všeč, jo deli s svojimi prijatelji :)

What do you think? Do you like to decorate your home with letters? If you like this blog post, share it with your friends :)

xx, Maja

Follow me and subscribe if you don't want to miss my next post:
Facebook
SHARE:

6 comments

  1. Maja ti si carica res..tvoji DIY projekti so super. M kot Maja in M kot Monika, mislim,da rabim en tak M:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Hvala Monika :D sem vesela, ko vidim, da je še kdo navdušen poleg mene ;) Sicer nisem iznašla nič novega, ampak rada iščem načine, kako kakšno stvar lahko naredim sama in prihranim par € ;) Še posebej na takšnih stvareh, ki niso življenjskega pomena :) Vsekakor se lahko lotiš vsaj prvega dela (z vidnimi lučkami), ker ti bo vzel max 10 min. :)

      Delete
  2. Ta DIY sem občudovala že na Facebooku. Noro zgleda! Mi je všeč, kako si dodala še en M in pobarvala črno obrobo. Sicer pa so mi všeč dekoracije za dom, vendar se jih nikoli ne lotim sama :) premalo idej, pripomočkov in tudi premalo vztrajnosti za izpeljat kaj takega kot je to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mojca :) Sicer obrobe nisem pobarvala, ampak samo tako izgleda zaradi senc, je pa vsekakor ena od opcij. :) Ta 'M' je bil pa presenetljivo hitro narejen, sem mislila, da mi bo vzelo več časa. Največ časa mi je vzelo fotografiranje :D, zato preveč vztrajnosti ni potrebne ;)

      Delete
  3. Such a great little DIY! Love it :)

    Great work Maja

    Lauren | Lovely Decor
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Lauren! :)
      You should try it :D

      Delete

Share your thoughts:

Blogger Template Created by pipdig