Saturday 2 April 2016

INSPIRACIJA ZA TVOJ DELOVNI KOTIČEK // INSPIRATION FOR YOUR WORKSPACE



SLO

Če si študentka, blogerka in/ali pa delaš od doma, veliko časa preživiš za svojo pisalno mizo. Urejenost tega kotička vpliva na tvojo koncentracijo in produktivnost. Priznam, moj delovni prostor ni popolnoma urejen in zato mi ob delu vedno nekaj manjka ali pa me moti. 

Pomlad je čas za čistko in osvežitev stanovanja in moj delovni prostor (beri miza postavljena v kot sobe) je prvi na seznamu. V glavi imam veliko idej in želja, sem pa vseeno za inspiracijo pokukala še malo na ostale bloge o notranji opremi in dekorju, ker inspiracije ni nikoli dovolj, ne? :)


Pri oblikovanju in dekoraciji mojega delovnega kotička, mi je pomembno predvsem to, da je svetel, prostoren in seveda tudi prijeten za oči. Mislim, da že iz mojih fotografij na bloga in Instagramu lahko razbereš, da imam rada belo, ki v delovnem kotičku deluje kot belo (slikarsko) platno, pripravljeno na tvoje ideje in ustvarjanje.

Ob prijaznem dovoljenju avtoric, objavljam nekaj fotografij, ki prikazujejo kakšen bi bil moj idealen delovni kotiček. Našla sem jih seveda še veliko več in jih tudi sproti pripenjala na svojo Pinterest tablo. Če te zanima ali pa potrebuješ malo več inspiracije, si moje najljubše lahko ogledaš TUKAJ.

ENG

If you are a student, blogger or/and you work from home, you spend a lot of time at the desk. The tidiness of your workspace affects your concentration and productivity. I admit, my desk is not very tidy, therefore something is always missing or disturbs me.

Spring is the time to clean up and (re)organize our homes and workspace is first on my list. I have so many ideas, but I peeked a little on the other interior design and decor blogs, because there is no such thing as 'enough inspiration', isn't it? :)

When I'm designing and decorating my workspace, I like to keep it clean. It's important for me that it's bright, spacious and of course pleasing to the eye. From my photos on the blog and on my Instagram, you can tell I love white, which acts as a white canvas in the work area, ready for your ideas and creativity.

With a kind permission of the authors, I'm posting these photos, showing you, what my perfect workspace would look like. Of course I've found more photos and I Pinned them on one of my Pinterest boards. If you are interested to see more or you need more inspiration, you can check out my favourites HERE.


STYLIZIMO BLOG
STYLIZIMO BLOG
HITTA HEM
MY WHITE OBSESSION
ONLY DECO LOVE
styling: Richard Hall & son photography: Martina Gemmola artwork: Mondocherry
MY SCANDINAVIAN HOME
ME AND ALICE

Do you like this style? Which one is your favourite? :) 
Ti je všeč tak stil? Katera ti je najbolj všeč?

Also, don't forget to check out these beautiful blogs and webpages:
Pa ne pozabi pogledati tudi teh čudovitih blogov in spletnih strani:

MY SCANDINAVIAN HOME
STYLIZIMO BLOG
ME AND ALICE
MY WHITE OBSESSION
ONLY DECO LOVE
HITTA HEM
MARTINA GEMMOLA
RICHARD HALL & SON
MONDOCHERRY

xx, Maja


Follow me and subscribe if you don't want to miss my next post:
Sledi mi in naroči se, če ne želiš zamuditi naslednje objave:

 Facebook
SHARE:

No comments

Post a Comment

Share your thoughts:

Blogger Template Created by pipdig