Friday 9 October 2015

KAKO NAREDITI ENOSTAVNO PLUTOVINASTO TABLO // HOW TO MAKE A SIMPLE BULLETIN BOARD


SLO

Obstaja beseda ali poved, ki jo velikokrat izrečeš? Jaz se nisem zavedala vse do včeraj. Eno poved res izrečem zelo pogosto, skoraj vsakič ko sem v kakšni trgovini. "Ne kupiti tega, to lahko narediš sam!" Moja sestra in mama ob tem obrneta oči okrog, ampak kaj, če je res. Prva stvar, ki jo naredim, ko si nekaj zaželim je to, da preverim, če bi lahko kaj takega naredila sama. Toliko stvari lahko naredimo sami veliko ceneje in tako prihranimo kar nekaj denarja. 


Zraven svoje pisalne mize sem si zelo želela imeti plutovinasto tablo, tako da imam moj seznam opravil vedno na očeh. Imam planer in zvezek in majhen zvezek za zapiske, ampak potrebujem nekaj, kar me bo neprestano opominjalo kaj še moram narediti. Razne plutovinaste table v trogovinah stanejo od 10-80€ in izgledajo res dolgočasno! Jaz sem porabila 3€ za UHU patafix lepilne blazinice in to je bilo to. Moj sragi mi je dal že rabljene plutovinaste plošče in to je vse kar potrebuješ za izdelavo enostavne table. Če plutovinastih plošč nimaš jih lahko kupiš zelo ugodno v kakšni hobi ali tehnični trgovini.

ENG

Is there a sentence or a word, that you say a lot? Like, all the time? I didn't realized it until yesterday. I actually say one sentence quite often. Almost every time I'm in a shopping center. "Don't buy this, you can do it yourself!" My sister and mum roll their eyes every time, but It's true. The first thing I do, when I want something, I check if I can create it. There is so many things you can do on a budget and you can save a lot of money.

I really wanted a bulletin board next to my desk, so I can have an insight on my to do list. I have a planner and a notebook and a mini notebook, but I need something that reminds me what else I have to do. Bulletin boards in stores cost from 10-80€ and they are so boring! I've spent 3 € for UHU patafix glue pads and that was it. Whenever I start a new DIY project I try to use the things I get for free or I already have at home. My boyfriend gave me these used cork sheets and that is basically all you need to make a simple bulletin board.



SLO

Najprej se moraš odločiti kakšno obliko si želiš imeti na svoji steni. Lahko si izbereš karkoli si zaželiš, le poskrbi, da imaš dovolj veliko plutovinasto ploščo. Sama sem se odločila, da si želim imeti manjše šestkotnike in jih postaviti v zanimivo kompozicijo. Naredila sem 7 šestkotnikov, enega za vsak dan v tednu.


KAKO NARISATI ŠESTKOTNIK


Nariši šestkotnik na kos papirja: Najhitrejši in najlažji način je z uporabo šestila. Nariši krog z polmerom po svoji želji. Po tem ne premikaj šestila in ga zapiči na poljubno točko na krožnici. Uporabi enak polmer kot prej in zariši manjši lok tako, da se bo sekal s prejšnjo krožnico. Šestilo prestavi na novo narisano presečišče in ponovi vajo, dokler ne prideš okrog in okrog in dobiš 6 točk.


ENG

First, you should decide what kind of shape do you want on your wall. You can choose whatever you want, just make sure you have cork sheet in the right size. I've decided to make small hexagons and put them in an interesting composition. I've made 7 hexagons, one for each day in a week. 


HOW TO DRAW A HEXAGON

Draw a hexagon on a piece of paper: The fastest and easiest way to draw it is by using a compass - a drawing tool, not a navigational instrument :P Draw a circle with a radius of your choice. After that, use the same radius on your compass, place the tip at any point on the arc of the circle and draw a little arc, so you get an intersection with the original arc. Repeat until you get 6 intersections.



SLO

Iz ostankov sem izrezala tudi nekaj manjših trikotnikov in se odločila, da jih nalepim na hladilnik. Uporabno predvsem za obešanje seznamov za nakupe, receptov, sporočila za dobro jutro :) Za pritrjevanje plute na steno in na hladilnik sem uporabila že prej omenjene UHU patafix lepilne blazinice. Res sem navdušena nad njimi, ker jih lahko po uporabi spet ponovno uporabiš in pri tem si ne umažeš rok. Tukaj pa je moja končna plutovinasta tabla:

ENG

I've also cut out a few small triangles from scrap and I've decided to put them on our old fridge. To pin a grocery list, recipes, messages for a good morning :) For fixing a cork to the wall and to the fridge I've used UHU patafix glue pads. I love them, because you can reuse them and your hands are clean after using them. Here is my final bulletin board:






xx, Maja

SHARE:

2 comments

  1. Maja, zanima me, ali se te UHO blazinice dolgoročno obdržijo? Ti pluta kaj dol odpada? Mene bi namreč to extra zmotilo. Hvala za odgovor.
    Maham, Ana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Živijo Ana! :) Moram reči, da je to malo odvisno od tega kako dobro se jih pregnete in kako močno pritisne, ampak skupno gledano zelo dobro držijo, mogoče še celo preveč dobro, saj sem na nekaterih mestih odluščila omet dol. :O :D Na začetku je mogoče kakšen del plute dol padel, ker ga nisem dobro pritrdila ali pa nisem blazinice dobro pregnetla, ampak jaz sem zelo zadovoljna. Obstaja tudi UHU patafix homedeco, ki naj bi držal tudi stvari težke do 2kg, ampak za take lažje stvari nisem želela pretiravati. ;)

      Delete

Share your thoughts:

Blogger Template Created by pipdig