Monday 13 April 2020

Upcikliranje - otroški naslanjač // Upcycling - children's armchair | DIY


SLO|

Že nekaj časa sem si ogledovala različne otroške naslanjače. Res so lušni in toliko jih je! Ampak najprej sem se vprašala ali je otroški naslanjač sploh kos pohištva, ki bi ga otrok uporabljal? Škoda se mi je zdelo kupiti nekaj, na čemer se bo potem le nabiral prah in še jemal nam bo prostor v stanovanju.

ENG|
I've been checking out children's armchairs for some time now. They are so cute and you can really find it in every colour and shape.. But firstly I asked myself, is a children's armchair really a piece of furniture that a toddler would use? It would be a shame to buy it just to collect dust on it and also, it would only take up space in our apartment.



SLO|
Odločila sem se, da ga izdelam kar sama. Zakaj pa ne! Že dolgo nisem ustvarjala in ta občutek sem močno pogrešala. Odločila sem se za upcikliranje. Trenutno je nakup materiala otežen, pa tudi zabavno mi je (in naravi prijazno), ko lahko odpadnim, odvečnim in starim stvarem povrnem življenje.

V osnovi sem uporabila kose stirodur plošč (iz katerih je bila prej izdelana igralna hišica ampak je začela razpadati), 1 staro blazino ter rjuhe in majice, ki jih ne potrebujemo več. Kose stirodurja sem med seboj zalepila z vročim lepilom, kose blaga in blazino pa sem na osnovo pritrdila večinoma kar z različnimi vijaki. Za lepši izgled naslanjača sem izdelala še snemljivo preobleko iz štirih tetra plenic velikosti 60 x 60 cm. Šivanje je trajalo malce dlje, saj nimam šivalnega stroja in je bilo treba lepo počasi na roke. :D Vmes sem še nekaj narobe zašila ter en kos blaga preveč odrezala, tako da je bilo šivanja še več. Ker nisem imela večjega kosa blaga za preobleko, se tako pojavijo šivi na mestih, kjer bi bilo lepše, da jih ni, ampak tako je to, ko razpolagaš le z materialom, ki ti je pri roki.
Kako je delo potekalo in več fotografij končnega izdelka si lahko ogledaš spodaj. :)

ENG|
I decided to make it myself. Because, why not! I haven't been creating and crafting for a really long time and I've missed that feeling so much. I decided to upcycle. Currently, it's difficult to buy all the  materials and it's fun for me (and nature-friendly), when I can use old things and things I don't need to make something new. 

I made the base out of pieces of XPS boars (previously they were used as a play house, but the house started to fall apart), 1 old pillow, old sheets and clothes we don't need anymore. I glued the pieces of XPS boards with hot glue and I used different screws to fix the pillow and textile to the base. To make the armchair prettier, I used four burp cloths (60x60cm) to make a detachable cover. The sewing lasted a little bit longer, because I don't have a sewing machine, but hand sewing was surprisingly relaxing for me.
Check the process and more photos of the final result below. :)

        

        

        





Do you like this post?
PIN IT:





SHARE:

No comments

Post a Comment

Share your thoughts:

Blogger Template Created by pipdig