Wednesday 27 March 2019

RAZSTAVI VEČ FOTOGRAFIJ V ENEM OKVIRJU | DISPLAY MULTIPLE PHOTOS IN ONE FRAME


SLO|
Ni mi všeč, če so stene v stanovanju preveč prazne. Tudi mi ni všeč, če so preveč okrašene ali kričečih barv. Nanje najraje izobesim kakšno fotografijo ali napis, ki mi polepša dan vsakič, ko ga vidim. Če bi lahko, bi na eni steni zagotovo naredila galerijo in nanjo izobesila več okvirjev z našimi fotografijami, ampak ker živimo v najemu, ne smem pretiravat vrtanjem lukenj v stene. Tako sem se odločila, da bom natisnila več manjših fotografij in jih združila skupaj v en okvir. 

Ta "projekt" se je začel lani avgusta, ko sem želela izdelati kolaž fotografij za najino 12. obletnico. Natisnila sem 12 fotografij (vsaka predstavlja eno leto), ampak pri tem je ostalo. Za nadaljevanje je takrat žal zmanjkalo časa. Pred kratkim pa sem le uspela nakupiti še okvir in šeleshamer ter zaključiti kar sem začela.

Kupila sem okvir 40 x 50cm in šeleshamer 50 x 60cm, ki sem ga obrezala, da je ustrezal velikosti okvirja. Odločila sem se, da fotografije nalepim na šeleshamer tako, da na hrbtno stran vsake fotografije nalepim lepilni trak in je pritrdim. Na ta način lahko brez večjih težav katerokoli fotografijo čez čas nadomestim z novo.

Tak kolaž se mi zdi tudi odlična ideja za darilo za rojstni dan, obletnico, poroko. Vedno je lepo dobiti nekaj osebnega, posebnega, kar se ne da kupiti v trgovini. ;)

Zakaj črno-bele? 

Za črno-bele fotografije sem se odločila iz večih razlogov. Prvi je ta, da imam v okvirjih že natisnjene črno-bele fotografije in sem želela, da se te fotografije navezujejo na obstoječe. Drugi je enostaven. Črno-bele so mi enostavno bolj všeč. In nazadnje... se spomniš kakšne telefone smo uporabljali 2006, 2007, 2008...? Telefoni takrat še niso imeli takšne ločljivosti, kot današnji in takšna slaba fotografija izgleda boljše v črno-beli barvi. :)

Sedaj imam v načrtu natisniti še nekaj fotografij in jih dati v album, saj se računalniku, disku in telefonu lahko hitro kaj zgodi. Ampak kaj, ko jih je ogromno in je res težko izbrati, zato kar odlašam in odlašam. 

Kako pa ti shranjuješ fotografije? Si jih rad/a razviješ in daš v album ali okvirje?


ENG|
I don't like empty walls at home. I don't like too decorated or too colorful ones either. I love to hang a few photos or a quote on a wall, which brings me joy every time I see it. If I could, I would love to make a gallery wall, full of framed photos. But we live in a rental apartment, so It's not the best idea to make too many holes in our walls. Instead, I decided to print smaller photos and put them all in one frame.

I started this project last August, when I wanted to make a photo collage for our 12th anniversary. I printed 12 photos (each represents one year), but that was it. I had no time to finish what I started back then. But I bought a frame and a thicker paper a few days ago and I managed to finish my photo project.

I bought a 40 x 50 cm frame and a thicker paper 50 x 60 cm, which I cut to the right measurements. I decided to stick all the photos to the paper with a duct tape, I rolled the piece of duct tape and I stick it to the back of the photo. That way I can replace any photo with a new one anytime.

Why black & white?

There are several reasons why I decided for black and white photos. Firstly, I already have some photos on the walls and they are all black and white, so I wanted to continue this.
The second reason is simple. I prefer black and white photos. :) Finally, do you remember your phone in 2006, 2007, 2008..? Mobile phones back then didn't have good cameras and such low quality photo looks so much better in black and white. 

Now I'm planning to print some other photos and put them in a photo album. because you never know what can happen to your computer, your drive or phone. But it's really hard to choose when you have to go through so many photos.

How do you save your photos? Do you like to print them out and put them in a photo album or in a frame?


SHARE:

No comments

Post a Comment

Share your thoughts:

Blogger Template Created by pipdig