Tuesday 6 February 2018

PRINTI NA PLATNU ZA VSAK DOM // CANVAS PRINTS FOR EVERY HOME - PHOTOWALL REVIEW


  SLO |
Že nekaj mesecev v glavi načrtujem otroški spalni kotiček in zbiram ideje kako ga opremiti in okrasiti. Zraven sem si vsekakor želela vključiti tudi kakšno ilustracijo ali fotografijo, ki bi kotičku dala tisto piko na i. Ko so me kontaktirali iz Photowall-a sem zato z zanimanjem pregledala kaj ponujajo in z velikim veseljem pristala na sodelovanje.



Photowall je Švedsko podjetje, ki na svoji spletni strani ponuja številne vzorce tapet ter potiske na platnih. Ponudili so mi, naj si izberem platno ali tapete po želji, ampak ker živim v najemniškem stanovanju, tapete žal niso prišle v poštev. Sem pa zato izbrala print na platnu, ki se bo lepo podal v otroški kotiček.

Izbirala sem kar nekaj časa, saj se nisem mogla odločiti kaj bi, a na koncu sem le našla kar sem iskala. 3000 različnih motivov je razvrščenih glede na ime oblikovalca, glede na prevladujočo barvo printa ali glede na prostor. Najprej sem iskla preko oblikovalcev, saj ima vsak svojevrsten slog, nato pa sem iskala še po barvah, ker sem točno vedela kaj iščem. Iskanje po prostorih sem preskočila, saj je to, kaj sodi v kakšen prostor, lahko zelo subjektivno.

  ENG |
I've been planning a baby sleeping corner in my head for months now and I'm collecting ideas how to design and decorate it. I definitely wanted to include an illustration or a photo, to give the place that cherry on top. And that's why I was so happy when Photowall contacted me. I checked their website with a great interest and I was so excited to collaborate with them. 

Photowall is a Swedish company, who is offering a variety of murals and canvas prints. They offered me to choose a mural or a canvas print, but unfortunately I live in a rented apartment, so the mural was a no-go for me. I've chosen a canvas print, that will look perfect next to our baby's cot.

I've been looking for the right one for quite some time, because I couldn't decide, but at the end I finally found what I've been looking for. 3000 different motives are sorted by the name of the designer, by the colour or by the room in your home. At first I've been searching through the designers list, because every designer has its own style. Then I've been searching by the colour as I knew what I want. I skipped the room list, because it can be very subjective, which motive belongs to the specific room.


SLO |
Sam potek naročanja je zelo enostaven in hiter. Poštnina znotraj EU je brezplačna, dostavo pa lahko pričakujete v roku 3-6 dni. Naročilo sem opravila ob 22h in ob 10h dopoldan sem že prejela mail, da je bilo naročilo odpremljeno in je na poti. Če ne bi naša slovenska dostavna služba imela težav z iskanjem mojega priimka na zvoncu, bi lahko rekla, da je tudi sama dostava minila brez težav.

Pričakala me je škatla s skrbno zapakiranim platnom, vsemi potrebnimi pripomočki za sestavo lesenega okvirja ter z navodili za sestavo. Poskrbeli so tudi za to, da se vsebina ne poškoduje in moram reči, da je vse prispelo v takšnem stanju, kot bi moralo.

Leseni okvir si moraš sestaviti sam (lahko si pa izbereš nakup platna brez okvirja). Jaz pri montaži raznih stvari in pohištva neizmerno uživam, zato mi je bil ta del všeč. :) Tisti, ki vam pa sestavljanje ponavadi predstavlja muko, naj povem, da ne traja več kot 5 min in še zraven so priložena jasna navodila, s katerimi res ne moreš zgrešiti.

ENG |
The ordering process was quick and easy. The delivery inside EU is free and you can expect to get your order in 3-6 days. I completed my order at 10 PM and the next day at 10 AM I already received an email that my order is on its way. If our Slovene delivery service didn't have problems with finding my surname on the bell, I'd say that the delivery passed without any problems too. 

I received a box with a carefully packed canvas print, all the necessary tools for building a wooden frame and assembly instructions. They also took care that the content wasn't damaged and I must say that everything has arrived in the state as it should.

You have to build a wooden frame by yourself (you can also buy only a canvas without a frame). I really enjoy to assembly different things and furniture, so I loved this part. :) If you are not a fan, I can assure you that it will take you less than 5 min and there are clear instructions so you can't screw up.


SLO |
Poleg je bil priložen tudi nosilec za obešanje platna na steno, ampak jaz sem si za svoje platno zamislila drugačno mesto - na predalniku.

Platno mi deluje kvalitetno (je iz čistega bombaža 390g/m2)  in všeč mi je trdnost in kvaliteta okvirja. Barve in print so bili točno takšni, kot sem si jih predstavljala in tudi pri zgibanju robov se barva ni razpokala. Skrbi me edino, koliko časa bodo robovi ostali zalepljeni na lesen okvir, ampak za enkrat jim dobro kaže. ;)

Ker pa smo ljudje narejeni tako, da v vsako oceno podvomimo, dokler izdelka sami ne preizkusimo, sem se s z njimi dogovorila, da mi pošljejo še en print na platnu, ki ga bo dobil nekdo od vas. :) Kakšno platno sem izbrala in kako je lahko z malo sreče tvoje, pa izveš v naslednji objavi na blogu. Spremljaj mojo Facebook stran, Instagram ali pa se naroči na e-novičke, če ne želiš zamuditi objave. :)

Ne pozabi preveriti tudi spletne strani www.photowall.com in pokukati na njihov Facebook in Instagram. Takšno platno je lahko čudovito darilo za valentinovo, rojstni dan ali obletnico, pa še naložiš lahko svojo fotografijo, da darilu dodaš osebno noto.


ENG |
There was also the hanging solution, but I chose a different spot for my canvas - on the chest of drawers.

The canvas seems to be a great quality (it's pure cotton, 390g/m2) and I like the quality of the wooden frame. The colours and the print were exactly what I was expecting and also the colour didn't crack when I was folding the edges. The only thing that worries me, is how long the edges will remain glued to the wooden frame, but for now they looked great. :)

But since people are made to question every review, until we test the product ourselves, the Photowall company agreed to send me another canvas print, which will be a gift for one of you. What kind of canvas print I chose and how it can be yours with a little luck, you will find out in my next blog post. Follow my Facebook page, Instagram, or subscribe to my newsletter, if you don't want to miss it. :) 

Don't forget to check Photowall's website www.photowall.com and check out their Facebook and Instagram. The canvas print can be a beautiful gift for Valentine's day, birthday or anniversary. You can even upload and print your own photo, so the gift is more personal.

SLO | Ta objava je nastala v sodelovanju s podjetjem Photowall, za potrebe ocene in nagradne igre sem brezplačno prejela dva printa na platnu. Vsebina objave, mnenje, fotografije in nagradna igra pa so nastali brez njihovega vpliva ali predlogov.

ENG| This blog post was created in a collaboration with Photowall. For the needs of the review and the giveaway, I received two canvas prints free of charge. The content of the blog post, the opinions, photos and the organization of the giveaway were created without their influence or suggestions.


xo, Maja
SHARE:

No comments

Post a Comment

Share your thoughts:

Blogger Template Created by pipdig